مقالات

بهترین تسمه برای تردمیل

بهترین تسمه برای تردمیل، بستگی به نوع و مدل تردمیل شما دارد. در انتخاب تسمه، عوامل زیر را در نظر بگیرید:

 1. مواد ساخت:  روی تسمه‌های تردمیل عموماً از PVC، لاستیک یا پلی‌یورتان ساخته می‌شوند. تسمه‌های با کیفیت بالا معمولاً از مواد مقاوم و با عمر طولانی تر ساخته می‌شوند و جنس زیر تسمه تردمیل معمولا کتان الیاف طبیعی ساخته شده و تسمه های با قیمت و کیفیت کمتر زیر تسمه از پلاستیک ساخته شده که عمر قطعات تردمیل را کمتر میکند. و تسمه های اقتصادی که قیمت معقولی دارند اکثرا ترکیبی از پلاستیک و کتان هستند.

2. عرض و طول تسمه: برای انتخاب ابعاد تسمه تردمیل بهتر است تسمه خوده تردمیل را برش داده و کامل اندازه کنید، اطمینان حاصل کنید که تسمه انتخابی اندازه مناسبی دارد. توجه کنید در صورت بزرگ بودن تسمه ترمیل سفارشی از خوده تسمه تردمیل، تسمه درجا ( بکسوات) میزند و در صورت کوچک بودن تسمه سفارشی، نصاب نمی تواند بروی تردمیل نصب و سوار کند.

بهترین برند های تسمه تردمیل، ادامه مطالب …

3. ضخامت تسمه: تسمه‌های ضخیم‌تر معمولاً مقاوم‌تر و با عمر طولانی تر دارند، اما باید موتور تردمیل خود را در نظر بگیرید و مطمئن شوید که ضخامت تسمه با ساختار و قدرت تردمیل سازگار است. معمولا بهتر است از تسمه قدیمی، ضخامت تسمه اندازه گرفته و سفارش داده شود.

4. توصیه تولید کننده: بهتر است همیشه راهنمایی و توصیه‌های تولید کننده تردمیل را در نظر بگیرید و تسمه‌ای را انتخاب کنید که با توصیه‌های تولید کننده سازگار است.

در نهایت، موارد فوق را با توصیه‌ها و بررسی‌های خودتان ترکیب کنید و تسمه‌ای را انتخاب کنید که بهترین کیفیت، عمر مفید و عملکرد را برای تردمیل شما فراهم می‌کند.

 

لیست همه مقالات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *